Cumartesi, Ekim 16, 2010

Add/Drop

Bildiğiniz gibi, veya anlaşılacağı üzere, bizim blog kollektif bir çalışma. Son zamanlarda benden başka yazan olmasa da, ben hala bu birlikte bir şeyler yapma kapasitesine inanmak istiyorum. Arendt, buna dynamis diyor mesela: birlikte bir şeyler yapabilme ve ortaya çıkarabilme kapasitesi. Bu kapasite bazı zamanlarda edimsel bir şeye dönüşüyor; yani bazı şeyler ortaya çıkarıyor. Bazı zamanlarda ise yalnızca bir kapasite olarak, bir potansiyel olarak, varlığını alttan alta sürdürüyor.

Laf kalabalığı yaptığımın farkındatım; ama yazmak istedim bugün. Aslında bir şeyi buradan haber vermek istedim. Takip ettiğim, takip etmenin keyifli olduğunu düşündüğüm bazı blog ve internet sitelerini ekledim bizim sayfaya.

Kollektifin üyeleri,
Sizler de ekleyiniz ve memnuniyetsiz olduğunuz eklemeleri belirtiniz lütfen; tartışalım..

Sevgili okuyucu,
Sen de bizim yazılardan sonra belki bunlara da bakmak istersin. Ben her gün baıyorum, pek pişman olmadım..

Umarım birlikte bir şeyler ortaya çıkarmanın mutluluğu şehre geri döner.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder